.:Jaaabaadabaadooooo



Sååå HÄR COOL och GLAD känner jag mig idag, känner mig BRA och att jag har lyckats.. (jag kanske inte är så dålig som jag tror...)

jaaa jag har kommit in på kriminologi kursen på universitetet, var där idag på upprop, de var ju reservupprop, de tog in 43st reserver och måste säga att jag känner mig riktigt bra, jag kom in på mitt betyg och på mitt högskoleprov.. känns kalas! :D de var många som var där som inte kom in, men de gjorde jag!
Förutom det suuuperduper glada beskedet idag så har jag klippt mig och blivit fin i håret igen, mitt svinto är borta. känns riktigt bra, tackar Sandy för de!
Gick upp i ottan idag också, dags för tandläkaren igen och dra ut min lilla visdomstand, upplever det obehagligt att dra ut den så min prins Henrik fick följa och hålla handen.. tuur var det för kände mig mycket lugnare när han var med!! Nu är den borta men de gör ont..snart dags att åka dit igen och ta bort en till rackare... :(

Jaa haha de känns skit konstigt att jag ska börja plugga igen men de ska bli riktigt kul, blir till att införskaffa busskort och skolböcker osv. kanske måste köpa ett nytt pennskrin, som man fick när man var liten och skulle börja skolan, är helt lyrisk.. allt känns så jävla bra och perfekt just nu! det kan inte bli bättre.. skulle väl vara om jag vann på lotto också, men de lär jag ju inte göra så... och pengar är inte allt... jag har redan allt för att vara världens lyckligaste flickebarn!

Hade myskväller med Fridelino callelina och Kenny igår, jag bakade en kladdiskaka till dem, yammie gott var det!
och en heejdundrans mysig och rolig kväll tycker jag.
Har även uppdaterat min ansökan till polisskolan också, och då är de kursstart i augusti 2011, de var ett glatt besked måste jag säga, då hinner jag ju plugga nu, jobba lite OCH även resa.. jaaa livet är en fest helt enkelt..

ha de gott, nu ringer snart min prins på dörren.. som jag längtar tills jag får slänga mig om hans hals, världens gooooaste människa! Henjik! <3
Carran och Kenny är ju förövrigt i grekland nu också, dem skitarna.. men men de solar för mig också. tuur de!
ha en kalaskväll/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0