.:ny vecka, nya äventyr!

Jaa dags att hoppa i bingen för att ladda om batterierna för en ny vecka med massa kul, äventyr och lite jobb så här sista veckan innan skolan börjar.. ;)
Hinner inte skriva mer än att helgen har varit mys grym helt enkelt... den har tillbringats tillsammans med min Henrik, mina fina friends - Ninna som ska flytta.. kommer sakna henna så men vi ses snart, jag och Jossan hade barnsligt kul i bilen på vägen hem från Älmsta idag hahaha... igår var de kräftskiva- trevlans.. men oj så trött jag blev, kände mig tråkig och de blev tidigt till sängs.. har hunnit jobba massor och baaamparrabaaaam..... träffat TINAAAA!!!! mysspys som tuusan!
ha de bra. sängen ropar och en fullspäckad vecka väntar, jag gillart! <3
/E. Juste jag åt BJÖRNkorv idag, den ni..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0