.:seglaren

Äntligen fungerar mitt mongo internet så jag kan sysselsätta mig med något, dock så har jag lyckats krångla till det lite med denna sida så allt är pyttet litet jag har försökt att återställa det, men lyckas jag NEJ!
Känner mig iaf mycket bättre, tror inte att jag har feber längre och huvudvärken känns mycket bättre så en tidig sänggång ska nog göra susen för morgon dagen och resten av helgen.
Det är fullt ös som gäller.. jobb imorgon sen hem till Jossan för fix införkvällen och kräftskiva med alla fina flickor..
Söndag jobb dagen lång igen, och sen på kvällen hem till Tove och Max för lite inflyttningsfest och kalas, myyys!
Sen hoppas hoppas hoppas jag vrkligen att jag får träffa min kärlek Henrik, saknar honom mega mycket.. att inte få träffa dig på 3,5 dagar och veta att du är hemma men inte få träffa dig, de är jobbigt!!
Sååå fullt ös helgen lång!

Förövrigt så år jag jättesugen på choklad just nu.. men de finns ingen affär som är öppen såhär dax på landet inte :(

Kollade igenom massa bilder från lumpen och annat precis, hahaha fick mig många goood skratt måste jag säga..
Så här kommer en bomb med bilder!































Neej nu orkar jag inte lägga upp fler bilder..
Har precis skypat med min KÄRLEK HENRIK <3 saknar honom ännu mer nu!
Och fick nyligen ett nytt besked jag är 18 reserv på kriminologi utbildningen, wiiii.. hoppas jag kommer in!
/E.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0