.:skåne

Jajjjemensan så ligger det till.. idag rullar bilen ned till Skåneland! Mamma och pappa ska ned till några kompisar så jag åker med för att träffa lumpen friends :D de blir skojjigt värre!

Igår jobbade jag min 11e och sista dag irad, de gick bra.. med lite pallknack tog jag mig igenom dagen, den slutade iaf tillsammans med världens bästa Henrik och god mat, jag älskart.. och Jossan ingen tur i kanadensaren inte.. :P
De var mer än jobbigt att säga hej då till Henrik idag, de kom tårar.. vill inte att vi skulle skiljas åt, vi har varit ifrån varandra förr ju.. men de här var extremt jobbigt, längtar redan efter dig!!

I onsdags var vi ju hemma hos Sajber Jossan också, flickorna hade gjort suchi och åt, men de gillar ju inte riktig jag inte.. så jag åt min pasta pesto, yammie.. sen bidde de trädgården en sväng, mysigt!
Jossan var som på nålar, hon har gått och väntat på intagningsbesked på skola och jag har ju varit där och snackat med dem och jag hade min ak5a med så de gjorde susen så att säga, hon kom IN, wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Fanihelvetejävlaskit så glad jag blir att hon ska plugga i sthlm, då kan vi träna tillsammans och hitta på massa skoj här hemma! jaa jag älskart verkligen!

Nej nu väntar äventyr i Skåne!
När jag kommer hem väntar de jobb 6 dagar i sträck, de tar emot lite.. men de ska nog gå vägen, om inte annat är de pengar.. och bäst att passa på medans man har chans att jobba..
ha en dunder helg/E.

Kommentarer
Postat av: jossan

♥ ♥

2010-08-07 @ 18:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0