.:Day 04 - What you ate today

vet inte om jag vågar skriva ned allt jag ätiti idag?!

Morgonen började med youghurt och musli. en macka och en kopp te.
mellis - annanas och macka, banan och riskaka
lunch - kyckling med en pasta som var mindra god. chokladboll.
pepparkakskola.
till middag blev det youghurt och flingor. samt en hårt macka.
det är var jag inmundigat idag. de är fan ingen bra kost inte. men men.. de var bara idag!

_____________________________________________________________________

Idag har jag Luran och Dajjan varit i uppsala, först på ikea och sen vidare till gränby centrum.
TREVLANS!
jag handlade en del, mest julklappar men även saker till mig!
en mycket mycket trevlig dag!
nu har jag precis gjort ett armband och ett julkort. ska byta lakarn och hoppa in i duschen. sen SOVA!

imorgon skall det jobbas på bolaget, direkt efter jobbet kalas för lillkusinvitamin. sen vidare på dans!
lördagen blir fest hos kusin, utgång, alla vänner och henrik, det kan inte bli bättre!
söndagen blir det till att julbaka.. GOTT! helgen kommer bli grym. längtar inte till skolan nästa vecka :( men det är lååångt kvar! (en ny kurs har börjat och ny litteratur, och jag fattar NADA i den engelska boken.. jag döööör!)








God natt/E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0