.:Day 05 – Your definition of love

kärlek för mig är allt, evig kärlek, en STARK känsla!
det finns olika salgs kärlek. kärlek till familj, vänner, pojk-/flickvän, kärlek till andra saker som man tycker om ex. hobbys, djur m.m. det finns massor med kärlek, det gillas!
jag gillar kärlek STARKT och det är oerhört viktigt för att jag ska må bra.
jag är en KRAMIG person som gillar beröring, minst 4 kramar om dagen för att man ska må bra. och jag håller med om det!

jag har världens största hjärta fullt med massor av kärlek. inom kärleken handlar det om att tycka om både bra och dåliga saker. för om man inte han hata kan man inte älska.
känslan att få vara tillsammans med någon som man håller kär och som man vet håller en kär tillbaka är underbart, man känner sig som en bättre person. att bara kunna vara tillsammans med en person utan att behöva prata med varandra men ändå förstår man varandra. det är kärlek. man känner varandra utan och innan. fantistiskt att man kan känna en person så bra.
och man måste ha och känna kärlek till sig för att kunna förstå och ge kärlek till andra!
kärlek är en underbar känsla och jag hoppas att alla har, ger och tar så mycket kärlek som jag gör!
glöm inte, minst 4 kramar om dagen för att må bra!

Kärleken lämnar ingen oberörd. kärleken skiljer sig beroende på om den är besvarad eller inte. är du lyckligt kär känner du dig oövervinnerlig, inget kan bli bättre, är du däremot olyckligt kär kan det kännas som om hela världen ska rasar samman!!


 
 





Kärlek finns för ALLA!
/E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0