.:Day 06 – Your day

jaa min dag idag.. det är andra advent. MYS!
vaknade tillsammans med henrik, en underbar känsla att vakna tillsammans med den mannen!
frukost och färd mot nt för att hämta marcus och lämna mig. henrik och marcus for mot sthlm och jag mot emelie och JULBAK. lite sent så där kom jag in och de dofta gott... julbak tillsammans med emelie, jossan, katrin, frida, anna och kenny. riktigt mysigt! vi bakade knäck, ischoklad, lussebullar och peppisar. gott men åt lite mycket, sprack nästan efter ett tag! det var verkligen super mys. julmusik, doften och känslan, alla ljus och brasan, julstämningen var på topp! for hem och åt middag med mammi och pappi. tacos. namnam gott som tusan!
nu sitter jag här. ska int göra många knop ikväll. blir nog te och en liten lussebulle kanske, för mammsen har också bakat idag! kommer rulla fram. tur att veckan består av en del träning och annat skoj.
en ny vecka väntar, nya äventyr och utmaningar.
skola imorn, jag tycker att skolan är rolig, men just nu känner jag inte alls för att gå i skolan :(
men de blir bra! massa planer i veckan.

lite bilder från dagen:













nu blir det glögg med mamms och papps <3
/E.

Kommentarer
Postat av: Jenny^^

Gott me julgodis :)



Hahaha älskar choklad snopparna ^^

2010-12-07 @ 13:59:51
URL: http://jennylovesyou.blogg.se/
Postat av: Kenny

Men vart är FÖRSTE LJUSTÄNDAREN!!!! Hon var ju också med, rörde i grytan och var allmänt (läs helt)borta i kolam!! :P

2010-12-07 @ 22:05:50
URL: http://mfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0