.:Day 09 – Your beliefs

Mina föreställningar för översättningen på googles översättning. som sofia tipsade mig om, "det som är viktigt i mitt liv och som jag tror på" det jag lever för! det får det bli och det kommer detta inlägg handla om.

jag lever för kärlek och hälsa. att min familj, alla mina vänner och jag mår bra. att alla ska må bra och ha det bra. att de får ge och ta massor av kärlek.
jag lever för motion att det ska vara kul att motionera och att man mår bra av det.
jag lever för musik och dans, att svänga sina lurviga till bra musik. och vad är en vecka på Öland!? UNDERBART!
jag lever för små saker som gör ens vardag till något speciellt. att få ett vykort eller att få hör hur någon tycker om en, eller att få berätta för någon att jag tycker om den.
jag lever för framtiden och massa roligt som väntar framöver. massor av saker att se fram emot!

jag frågade mig själv här om dagen "vad går livet ut på egentligen?" ska det bara vara så att man går i skolan varje dag och allt bara rullar på?! eller VAD är det men lever för? men här har jag mitt svar.
det finns massor att saker att leva för, men viktigaste av allt.

FAMILJ, VÄNNER, KÄRLEK OCH HÄLSA!

och jag tycker att jag har allt det jag vill ha. klart att lite mer pengar i kassan skulle sitta fint, men det är inte allt. det är bara en del, en del som kanske kan göra saker bättre. men om jag fick välja, rik och sjuk eller fattig och frisk, då skulle jag garanterat välja fattig och frisk!
jag är så glad och tacksam att jag inte har någon i min närhet som är allvarligt sjuk (pepparpeppar) och att jag mår bra. jag har det bra, jag, min familj, alla mina vänner och nära mår bra och jag gör massor av roliga saker som jag lever för!

det är livet de!
/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0