.:Day 10 – What you wore today

om man utgår från att det handlar om vad jag bär för kläder idag så är det tåkigt att skriva om idag. jag har inte ens klätt på mig idag. så har morgonrocken och myser i. härlig, varmt och gott.

men man skulle ju kunna se det som vad jag bär för tankar eller känslor idag?!
så.. det är söndag. en lung och skön dag men ändå söndagsångest, helgen är slut och det är måndag imorgon. vilket betyder skola och nya äventyr. jag bär känslor som lycka och glädje, lycka för att jag ikväll får träffa henrik och massor av glädje sen går kvällen när jag träffade kära vänner, vi umgicks, pratade, skrattade och hade det riktigt bra, underbara människor, varför ses vi inte oftare?
 


andra tankar som snurrar i mitt huvud. lite små jobbiga tankar. imorgon är det den 13 december vilket betyder lucia för många, men för mig har det även varit ett annat datum att fira. det var den dagen jag och p. blev tillsammans. vill inte tänka på det, men eftersom den dagen var speciell i 5-6 år så sitter det än kvar. de är jobbigt och jag vill verkligen inte tänka på det. men man kanske måste göra det för att glömma och gå vidare och förknippa den dagen men bara lucia. nog om det och GLÖM det!

känslor och tankar om skolan bär jag också idag. ångest. har gjort klart inlämningsuppgifterna som ska göras. men sen ska man göra eller iaf kolla på diskussionsuppgifter och frågorna också, men jag bokstavligen dör snart. för jag förstår verkligen INTE vad det är jag ska göra. jag blir förvirrad och irriterat! måste kolla på dem igen men de gör mig ännu mer frustrerad, de viktiga är nog inlämningsuppgifterna.
och en klasskompis hade kollat på förra årets tentaresultat i denna delkurs och typ alla hade fått F, FX och några D och E så det känns som att det kommer bli en SVÅRT tenta.. :( nå ja. först tar vi jul, lite jullov, nyår och födelsedag sen bekymrar vi oss om den hemtentan.
/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0