.:lördag - kennys dag!

jajjemensan, börjar med detta. MINNAH gick vidare i idol. GRYMT!!

igår var det fredag och då  var det jobb som stod på schemat, det gick fint att jobba och kul var det också. åt nog lite för många pepparkakor bara. efter jobbet var det dags att gå på kalas. efter att den segaste kunden i stan lämat butiken fick jag gå hem och kom till kenny! det var KALAS.. gott med fika och idol tittande.
frida anslöt och vi gjorde oss klara för att åka på dans. var lite osäker om jag ville åka först för de var så himlans mycket snö, har kommit massor bara på en dag igår. iaf frida var bestämmd och vi åkte mot y-days och dans!
en riktigt bra kväll men många bra danser. lyckades även dansa med två stolpskott.. shiit garvade ihjäl mig för dem dansa så soppigt. hahaha kul var de iaf.
hem efter dansen och gräva fram min bil eftersom att de hade snöat mycket under dagen. hem och sova!

idag är det lördag och jag har städat, sytt, fixat och donat här hemma. laddar för kvällen som ska spenderas tillsammans med GODA vänner, födelsedagskalas och utgång! det kommer bli en grym dag.
imorgon väntar julbak!



GRATTIS i efterskott Kenny! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0