.:Alla hjärtanens dagge

Jaa idag har vi gått på högvakten igen, ska vara här tills på onsdag så kom och kolla... på onsdag vid kl 13 åker vi ned tillbaka till Lv6 och sen på trosdagen heeeem för lov i en hel vecka.
Idag är det iaf alla hjärtans dag, de firar vi här på slottet med kladdkaka :D Gott... Mamma, pappa, bror, syster och Maria var här och kollade på pågången idag, de var roligt...
Stod mitt första pass i 20 minuter de var gött, men går på mitt andra pass snart.. ska klä mig varmt så jag slipper till att frysa också!
Så här på alla hjärtans dag fick jag träffa Henrik i 15 min, shiit inte alls länge man får permision här inte, men 15 min är de absolut värt... Blev kalasGLAD att få träffa honom igen! Hoppas han kommer hit snart igen, saknar dig redan! Hoppas alla mina underbara vänner har en kalasfin alla hjärtans dag med massor av hjärtan, kramar, pussar och kärlek! Ni ska veta att jag saknar er, men snart kommer jag hem och då är de RÖÖÖJ!






Lite bilder från gårdagen, den var goo den och jag fick dessutom 8h sammanhängande sömn, de var gött!
Dags att ladda inför post kl20.
/E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0