.:amf1

Jaa just nu befinner jag mig på Amf1 på Berga i sthlm, idag har det tränats in för högvakten, imorn blir det besök på slottet och hopp.och.lek tid i stan, då ska jag ha de suuuper gott!
Träningen inför högvakten idag har gått bra, det tar sig allt vi ska göra, de är ju ett enda stort skådespeleri säger dem, det de handlar om är att hamna i så många fotoalbum som möjligt.. haha men de är ju en tradition sen 1523 också så de är ju roligt att få vara med i den.. Är ju lite nervös inför det måste jag säga, de är ju saker som händer och sker när man står där på slottet, men jag tror att de kommer gå bra, tar de för vad det är..
Ska iaf imorgon ta och köpa mig sådana värmepåsar som man stoppar i vantarna för att inte frysa om händerna.. tror de kan vara väl behövdligt, jag menar de är ju inte sommar direkt.

Har även anmält mig till högskole provet nu också, hahah att de tar betalt för att få bevisa hur dum man är.. hehe nej men skämt och sido, ska iaf göra det så jag kan söka lite plugg sen, sitter och kollar på det nu och är lite småsugen på att plugga kriminologi på distans, jobba som lastbilschafför samtidigt och då kan man också resa.. men jag vet inte de är vad som finns i tankarna nu. men måste ändå kanske söka och så, så de finns några allternativ vid muck.

Hahah en annan kul sak, en skåning här inne på logementet idag skulle förkalra en sak och säga något med en turk, men ingen fattade något för han sa TORK, hahah låter inte så kul när jag skriver det kanske, men men hahah.....

Nej dags att sova, imorgon kommer bli en kalasbra dag! <3 Godnatt/E.


Kommentarer
Postat av: sofia

hahahahahaaaaa... jag skrattade när jag läste tork, hahahaha

2010-02-09 @ 21:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0