.:endast 2 pass att stå...

jaa nu är det bara två pass kvar att stå i lejonbacken de känns riktigt bra måste jag säga!
Ska ut nu ochs stå snart, sitter och lyssnar på Melitta som ska göra en blogg som heter SMATA HÖSI PÄLSMÖSSI, tror det lätt kommer få tusentals läsare :D
Förövrigt så har jag lärt mig spela shack i dag, och spelade min första omgång också, dock fick jag spö men iaf..

Längtar hem och till lovet suuper mycket! :D men bara 4timmar kvar utanför slottet..


hela högvaktsstyrkan organiserar inför fotografering!

Dags att bege sig ut i kylan i två timmar sen blir de lite vila och sen ut igen, men efter dessa två timmar är de bara två kvar... wiiii :D
/E.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0