.:Högvakten

Ja denna dagen har ängnats åt att träna inför högvakten som skall gås på stockholms slott snart.
Känns kul men också lite jobbigt.. de kommer bli kallt och mycket lite sömn om man säger så, men de blir nog en upplevelse, som majoren sa; det handlar om att komma med i så många fotoalbum som möjligt! :D
De som är lite träligt är att jag måste åka ner till Halmstad och sen upp till sthlm igen... tyckte jag kunde få åka direkt till slottet men inte det... jaa jaa...bara att gilla läget!

Nu är de bara två dagar kvar sen är de toooooorsdag vilket betyder hem, och permis i  två dagar :D
En annan sak som suger är att min mobil är krasslig, idag när jag pratade i telefonen så började det låta hel konstigt som att den som jag pratade med hade lagt något i mikrofonen, precis som i Stig Helmer filmen, när han ringer hem och låter jättefull.. hahah

Nej kudden ropar ska sova..
Måste säga att de är lite jobbigt på logementet just nu.. vet inte riktigt varför men de är konstigt allt bara?! de är jobbigt och eftersom att jag vet att ni läser min blogg så säger jag inte mer! Kanske borde prata om det, fast de handlar bara om EN speciell person, vet att jag borde ta det med honom, men han verkar inte riktigt mottaglig för det.. en sak är säker iaf, det är inte som det var förut, vet att jag inte kan begära det heller men man kan prata osv osv.. sen är inte jag heller king på att prata! tror jag vet varför men ändå inte?! Snälla, du har väl inte tappat talförmågan eller.....?! nästan så jag kan börja gråta nu, för så jobbigt är det.
Det går inte riktigt att förklara, utåt kanske de inte är jobbigt, men inne i hjärtat är de jobbigt...Som att alla komentarer du säger tar jag åt mig av.. vet inte varför, får känslan av att du inte längre tycker om mig som vän!
Det var ju det här vi sa, att vi inte skulle bli "ovänner" men på något sätt känns det som att vi är det nu?! jag vet inte jag kanske är helt ute och cyklar..........rätta mig om jag har fel, jag tror nog du vet vem du är nu?
och jag ber om ursäkt om du upplever mig otrevlig.. men de är för att jag inte riktigt vet hur jag ska hantera situationen, vad ska jag säga?! om jag frågar om du är sur kommer du ändå inte säga sanningen?! eller... känns iaf oerhört förvirrat! Hoppas det bli bättre innan jag ska åka från Lv6.. annars blir de ännu mer jobbigt men tanke på att jag inte kommer träffa er här på tre hela veckor!!

Dags att nanna kudde!! /E.

Kommentarer
Postat av: Kenny

Vilken ultra mega snygg header du har min bästaste!!

puss och kram saknar dig!!

2010-02-02 @ 20:05:17
URL: http://mfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0