.:Kreeeeeeta

Skrev detta i söndags:

Sitter och drömmer mig bort och tillbaka til Kreta! En underbar resa som vara var huuur skön som helst, steka i solen, vara med dem bästa och ha de gött...
Kan sakna känslan när man en heel dag har legat i solen och stekt, kommer in på hotellet lägger sig i sägen och degar ett tag och känner hur stram huden är. Den har lapat sol hela dagen och är lite halvt bränd (de är ju inte bra att bränna sig men iaf), den känslan saknar jag.. Jag vill ha massor med SOOOL nu, men det lär dröja. Det bara fortsätter att ösa ner snö. visst de är vacker det är det, och är lite roligt att de är så sjuuukt mycket snö, men måtta får det ju vara...

Jag har lov nu vilket känns riktigt skönt, men de känns som att lovet snart är över.. de är inte ens måndag än, men ialla fall.. veckan är planerad, inte in i minsta detalj men lite smått.. de känns gött att ha en vecka hemma iaf. Sen är det tillbaka till Lv6 för att sen på många morgon bege sig till Skövde för övning, tänk nu är de bara massa övningar och 16 veckor kvar i lumpen sen är det över.. de är lite läskigt men ändå skönt..
jag saknar vardagen här hemma men ändå inte, kommer ju dö av saknad efter min pluton och alla andra vänner man skaffat sig under lumpen tiden.. Det finns så fina människor som jag funnit i lumpen, men har också stött på människor som jag aldrig, aldrig civilt skulle prata med, oerhört nyttigt att ändå kunna arbeta tillsammans hur man är/ser ut/tycker/tänker osv.

Borde bege mig till mitt rum och städa iordning lite, det ser ut som ett slagfält, jag gillar det men ändå hatar jag det.. jag har ju faktiskt ordning i min oordning om man så säger..
Imorgon är det Måndag och de är som sagt lov, jag ska till badhuset och simma lite, ska göra simtesterna till Polis Högskolan.


Jag och Carolina var i Tunisien ;D Wooonderbaaar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0