.:testerna gick åt skogen

Ja igår var jag i Enköping och skulle göra testerna för officers utbildning, men de gick åt skogen.. haha men de gör mig inget, jag tar det bra och skrattar åt det bara!
Det känns som att det är ödet, att jag skulle inte klara det för det är inte officer jag ska bli.. men nu har jag iaf testat så nu vet jag..

Går dagen slutade iaf riktigt riktigt bra, for in till sthlm, träffade mitt hjärta, åt pizza, kollade in KTH och träffades hans klasskompisar.. trevlans!
Senare på kvällen var vi på syster o bror, drack öl och kollade på stand-up.. det var Mårten Andersson och Thomas Järvheden som vad där, och tuusan så jag skrattade, fick sjukt ont i magen.. riktigt roligt var de.. torr humor som man har :D kvällen/natten slutade underbart!

Idag har jag Ninna och Katrin varit på Thuns i Nenningen (eller hur Katrin, visst heter de så där de ligger ;P) nej men Haringe då.. vi for dit och shoppade.. riktigt roligt, jag hade som tänkt att jag skulle hitta ett par stövlar, en kavaj och en jacka, och tänka sig de gjorde jag.. ;D wiii såå nöjd är jag, hittade dessutom fina nagellack och andra småsaker..

Imorgon är det redan fredag och mitt lovs sista dag kan man säga för helgen de är ju som vanlig helg när jag få komma hem.. de är sjukt så fort veckan gått.. som alltid, alla dagar vara flyyger förbi.. de är nästan så man blir rädd...Imorgon ska jag iaf leka med Ninna, vi får se vad vi hittar på för skoj och sen ska jag träffa han, han med stort H... en mycket mycket SPECIELL person som jag är KÄR i! <3

Hittade lite bilder som KusinEmelie lagt upp...
Från Kryssningen vi gjorde med GALNA släkten!!
En heeelt galen, men sjukt rolig resa, den borde vi göra om snart igen!


Jag kör Moster i kundvagnen...

Jag                  Carran                       Empan                   Kenny

I husbussen påväg hem från sthlm, har nog aldrig sovit så skönt hela vägen hem till Norrtälje.

/E.


Kommentarer
Postat av: Katrin

Elin det heter Faringe där thuns är :P Du är ju hopplös ;)

2010-02-26 @ 09:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0