.:23 veckor

Jaa de finns inte så mycket att säga egetnligen.. har bara varit på regementet hela helgen och degat! Tränade två pass igår också och idag blir det iaf ett.. Annars händer det inte så myckt här, det är datorn som gäller.. men de är ett mycket bra tidsfördriv.. ska nog sova lite middag sen idag också! Härligt...
Har så mycket tid över att jag satt och kollade på massor med bilder från Mobergsbar.. kul att kolla tillbaka hittade massa bilder från studenten.. hahah de var ju inte igår om man så säger..
Appropå förr...
Florin frågade mig igår vad jag gjorde på min 20års dag, hahah jag var tvungen att tänka jättelänge, vad gjorde jag egentligen, de är läskigt tiden bara rusar iväg, men jag var ju faktiskt i Sälen och säsongade kom jag på till slut!! Lika så dagarna här i det militära, de är bara 23 veckor kvar till MUCK, de är lite läskigt men de känns bra också, jag vet ju att jag har jobb i sommar.. känns som en riktigt trygghet sen får vi se..
Och i måndags förra veckan kändes det som en evighet till att de skulle bli fredag och jag ska få åka hem, men nu är de bara 4 dagar kvar (måndag, tisdag, onsdag och torsdag) de är 4 dagar, man räkar inte med dagen som de händer på ju.. hahah alla klagar nämligen på hur jag räknar! iaf 4 dagar kommer gå sjukt fort, om dessa 7 dagar bara flygit iväg så.. i veckan som kommer väntar kabeldragning på skidor, televäxelutbildning och SIB-strid i bebyggelse.. de ska bli kul, men kallt?! Och som sagt fredag = ISVAK....buuurr men de är nog en upplevelse!







De var tider det!!! <3


Tittade på www.tjuvtittat.se och hittade den roligaste bilden!!!!!

Ha en kalasdag!
och BÄSTA låten idag
Hold your Head Up High - Nomy

/E.


Kommentarer
Postat av: jossan

De där veckorna kommer flyyyyga fram och snart är det sommar och det betyder att vi ska åka nånstans :D Snart är det helg och då ses vi, så ha en dunder vecka nu spettan så ses vi på lördag!! :)

2010-01-17 @ 16:38:44
Postat av: Anonym

du skojja inte jossan!! hoppas veckan flyger fram så vi ses snart och sen är de sommar och då SKA vi åka bort... ;D wiiihoooo! <3

2010-01-17 @ 17:32:28
URL: http://elinelleh.blogg.se/
Postat av: Wiman

Skaffa mer ryggrad och stake än dina ryggradslösa lumpare och sjöng förihelvete i vaken^^

2010-01-19 @ 00:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0