.: <3

Går kvällen var riktigt riktigt bra!!!
Började med middag hos Anna, som fyller år imorgon GRATTIS i förskott sweet! Hon hade gjort suuuper suuper god middag och de åts som bara den, tror jag skulle spricka, de får du lätt bju på igen :D
De var efterätt, såklart Annas kladdkaka som hon alltid lyckas med jag fattar inte, ALLTID såååååå GOD! Sen var de dipp med morötter och grejer, Sangria dracks det också hejvilt, eller vad säger du Jossan? :D
Sen körde vi massa gamlagodatider musik på CD skiva, inte ofta man lyssnar på de nu för tiden och jag och Jossan stod för lite underhållning med uppträdande! tihih riktigt roligt var de och skojja inte om Jossan KAN ALLA Spice girls låtar.. hahaha, hon lyssnar nog fortfarande på dem.. En riktigt riktigt trevlig kväll, Tack Anna! Hoppas din stora dag blir bäst och att du var nöjd igår.
Vi for hem vi 23 och jag träffade Henrik, fan vad glad jag blir när jag är med honom.. Me LIKE!

Idag har jag sooovit, sista sovmorgonen nu på ett tag.. Sen for vi till några vänner till familje och fikade, trevlans. Nu har jag packat eller ja håller på att packa, ska kolla på bilder från igår också.. Sen om en timme åker jag tillbaka mot Halmstad igen, till regementet i två veckor ska jag vara där innan jag får fara hem igen. de tar emot lite men de ska bli kul också är snart inne i det igen! Ska iaf köra lastbil i veckan.. wii.

Lite bilder från går dagen!


SANGRIA var de hääär! :D

Lyssnade på denna skiva som Carran gör reklam för här!

Självkart spelade vi ARVINGARNA!

Jag körde lite Lasse och Jossan "Deckade" efter all Sangria!

Men sen hoppade jag på henne, hon vakna till liv och vi öste, bra microfoner, en dosa och en flaska.. man tager vad man haver eller hur är det de heter?!

Säger bara.. INLEVELSE!

Emelie höll på att dö av skratt och satt i halsen :D

Nej nu ska jag göra allt klart sen drar jag.. vi hörs i Halmstad, jag har fått ett mobiltbredband! :D
/E.


Kommentarer
Postat av: jossan

hahaha, ja du.. inlevelse är väl bara förnamnet på det där, hjälp! :) men så jääävla kul :D <3

2010-01-10 @ 18:21:47
Postat av: Anonym

feina tjejor de dæra, mee like! :) puss

2010-01-14 @ 15:19:59
URL: http://dajjjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0