.:berto

Ja just nu ligger jag i min säng på logementet.. en fredagkväll.. illa, men har beredskap så har inget val och gör de bästa av situationen! Jag sitter här, Andersson och Florin sover.. och alla andra sitter i logement 36 och lanar.. wiiihooo vad roligt.. NOT!
Iaf veckan har rullat på riktigt fort och hoppas att nästa också gör det för jag längtar hem och saknar! Men snart är det fredag igen då är de först isvak sen hemgång :D

För övrigt är de bara bra, är lite eller ganska så irriterad på en i plutonen.. de är svårt att förklara, men så fort man öppnar munnen så hugger han tillbaka, han kan aldrig ha fel och ska eller de känns så iaf, trycka ner en?! vet inte riktigt vad de andra tycker men idag på dagen så lackade jag ur rätt hårt på den människan.. men så är de man går inte ihop med alla!
Så denna helg är de bara att undvika och ignorera.. men man lär sig alltid något när man hamnar i strid med någon, så är de och de gjorde jag.. alltså skit i honom och låt han ha rätt fast han inte har det..
Fast å andra sidan så är inte de heller bra då tror han ju att han är bäst och de är han INTE!

Iaf denna helg har börjat med film, somnade gott till den.. haha sen var de mys med lets dance.. kul att titta på måste ja säga, sen pressa dator.. imorn är de lördag, då är det träning, sova och dator som gäller.. helgen kommer nog rulla på rätt fort iaf! :D

Nej ska stänga mina trötta ögon för dagen!
Lyssnar på musik och drömmer mig bort.... snart är det helg igen!
(Den helgen kommer bli GRYM. Dans, Henrik, fika med Sofia och Tove, kalas med FLICKORNA, fira NinniLuris Födelsedag och sooova och mys! :D)




GOD NATT /E.


Kommentarer
Postat av: Anna

ÄLSKAR den bilden på dig! Har visat hela min familj

2010-02-07 @ 22:22:41
URL: http://annastroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0