.:Födelsedagskalas

Ja det kan man lungt säga att jag hade igår, födelsedagskalas :D ojoj vad kul det var så nöjd jag är och mina vänner är bara föööör underbara de är fantastiska varelser jag älskar dem allihopa!

Hela min dag igår, min stora dag, började redan kl 00.02 den 5 januari då jag fick ett fint GRATTIS sms av en speciell person, sen ringde Carlsson och sms, msn och facebook gratualtioner öste in.. vilken start på min födeseldag.. den kunde inte börja bättre..
På morgonen kom mamma och pappa in och sjön finsång =) fick blommor, pengar till en klocka och pussar och kramar! <3 Sen har jag ju tidigare fått pengar till mitt dykcert!
Var upp och käkade frukost och begav mig sedan till Norrtälje till Systembolaget för att inhandla lite alkohol till kvällen, mötte upp Sofia och Jovel och vi for ut till Tove och Max, till deras nyrenoverade hus.. oj oj oj vilket jobb de lagt ned, men vilket resultat, sjuukt fint! jag vill också ha ett hus, en katt och en sambo.. men de kommer det med! men de var suuuper mys att träffa dem de var ju inte igår om man så säger!

Kl13 slutade mammsen jobba så då skulle vi handla, så in på Flygan och trängas med alla andra idioter :P
Handlade massor sen hem och göra klart föt mitt födelsedagskalas, de var ballonger och riktigt kalasservetter, mycket nöjd! Jag menar är de kalas så är det.. Det skulle lagas mat och fixas massor, jag fixade allt själv. dock kom ju några lite tidigare så jag var ju inte riktigt klar när dem kom men de vart lyckat som tuusan iaf..
Tacos, fika med min fina lastbil av glass.... hehe mammas hembakda fika och ost och kex.. jag hoppas alla mina brudar var mätta och belåtna men de tror jag..

Vi spelade Så det kan låta och du Jossan MITT LAG VANN, vi de svarta laget.. de vita bara fuskade, och dessutom vit e skit... hahah och en lite prick över i;t så där när man har kalas, vi lekte kurragömma... haha klockrent. en omång men kul var det!

Jag fick också fantastiska presenter av mina vänner, två mina vänner böcker, men de är som sagt kalas för en till plutonsvännerna och en till mina vänner här hemma, sen två flasker vin, kalasbra shampo och balsam, en finfn ring, en snygg tröjja, ett sjuktbra nagelvårdskitt.. och en KLOCKA heeeeelt sjukt, jag dödde nästan när jag såg det, jag trodde inte att de var sant först! En ROSA en som jag önskat mig!!! <3

Så vill verkligen tacka ALLA er: Carran, Frida, Frida, Sofia, Ikke, Ninna, Katrin, Sandy, Dajjan, Kikkis, Anna, Carro, Jossn, Emelie NI ÄR BÄST så är det bara! Ni gjorde min dag till den bästa dagen på länge!

Så nu ikväll sitter jag hemmahos fam. Gustavsson på Tyresö.. stormtrivs :D har fått mat och glass och myst massor med barnen.. imorn är det min och Mollys dag! Vi ska göra massor med roliga saker tillsammans, så de är bäst att dyka ner i sängen så man orkar med morgon dagen! Kommer bli MYS!
Fick en födelsedags present av dem också, ett halsband med ett hjärta och presentkort på ur och penn så nu ska jag köpa klocka!!! :D wiii <3 Dem är verkligen BÄST!

Mitt lov drar mot sitt slut nu också.. vill inte riktigt tänka på det, men de är lite svårt att inte göra det!
Ska bara göra massa roliga saker de sista dagarna och bara vara och mysa sen börjar allvaret igen, men nu är det som sagt bara nedför, halva tiden i lumpen är klar och nu efter lovet väntar massa skoj.. de är övningar runt om i sverige vilket betyder KÖRA MASSOR MED LASTBIL och sen är de högvakten som jag ser fram emot också!

Nej kudden ropar. God Natt/ En Nöjd, lycklig och trött E.  


Min lastbil av glass!


Kommentarer
Postat av: jossan

äääääh! skitsnack! :D vitt vann, så är det bara! ses ikväll spettan!

2010-01-09 @ 09:43:44
Postat av: jossan

äääääh! skitsnack! :D vitt vann, så är det bara! ses ikväll spettan!

2010-01-09 @ 09:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0