.:första dagen efter lovet!

Ja måndag och första dagen efter de lååånga lovet, men dagen rullade på bra och nu ligger jag i min säng med min dator och ska snart sova, för då blir det tisdag snabbare, har idag kört lite lastbil och haft teori i rullflak. imorn blir det till att köra och dra på och av ett flak dagen lång men det, de är nice.. Det har ju ryckt in nya här idag också, sista värnpliktskullen som kommer hit.. roligt, något att glo på, och så har de kommit aspiranter också.. och så när jag var i matsalen såg jag en kille och var tvungen att fråga om de var Fredrik från ica bergshamra och de var det.. heheh rackarns så roligt att se honom var ju inte igår.. trevlig kis de där!

Har tränat idag också.. mycket nöjd, ska träna massa mer i veckan och i helgen, men de galna är ju att jag glömt mina löparskor hemma :( och försvarets suuuger ju, de förstör ju fötterna totalt. så träning hela veckan helgen och nästa vecka, sommaren är snart här så :D

Längtar för övrigt hem riktigt mycket just nu.. och att man tänker på att de är två veckor kvar tills jag kommer hem gör det ju inte bättre men tiden kommer rulla på bra det vet jag..
Saknar er där hemma alla vänner och familjen.. man är ju van och träffa er ofta nu och nu är vi tillbaka till allvaret igen och då är de andra bullar igen. men vi ses snart <3
nej ska nog sova snart.. god natt/E.

Här får ni se så cosy jag har de i min säng :D (och finast pannbandet på såklart!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0