.:Snippa på treeeee

Ja gårkvällen var riktigt riktigt lyckad!! och hoppas att Carran är nöjd med sitt hejdundrans-kalas, för det var det verkligen :D
Det var fullt ös medvetslös helt enkelt... de var massa små plock att snaska på, riktigt gott, massa trevliga vänner och gott vin.. så de började riktigt fint, sen kom de massa mer folk och vi lekte lite roliga lekar, skrattade som tuusan.. Sen var de mooset som gällde, de var kalas lite folk när vi kom men senare så rullade det in folk.. riktigt roligt på mobergs också måste jag säga, sen var det hem gång, oboy och skitsnack.. lyckades somna på köksbordet också.. hahah sån är jag!
Söndagen spenderades tillsammans med bästa kusinvitamin Callelina, vi soooov, åt frulle, chillade och fikade med våra päron! Sen var de Pizza och sen for jag tillbaka hit till Lv6.. en vecka med fält i två dagar, pek påå skjutbanen och högvaktsträning väntar.. men jag tror att de blir en bra veckan ändå, den kommer gå lika fort som alla andra veckor och tuur är det, för jag längtar redan till nästa helg ska ni veta!
Denna helg har varit riktigt vass!
Dags att dejta kudden, Tack alla mina underbara för denna grymma helg.. och juste glömde säga att vi kanske åker till New York snart.. jag och mina flickor hoppas hoppas hoppas.. om inte annat SKA vi iaf till Mallorca på obligatorisk resa i september eller dyl. <3
God Natt /E.


Kommentarer
Postat av: Anonym

rækna in mig, vart ni æn ska ;)

2010-01-25 @ 14:22:01
URL: http://dajjjan.blogg.se/
Postat av: Anna

JAG VILL MED TILL NEW YORK!!! När planerar ni? :D Om vi åker röstar jag för i juni när jag inte har skola längre ;) mkt lättare att komma iväg då! :D Dvs om jag får följa med, nu antog jag det bara :P

2010-01-25 @ 21:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0