.:Vita blixten

Ja idag har de varti en riktigt rolig dag måste jag säga.. trotts att de började med telesystem utb. vilket är svårt så man hänger inte riktigt med, man fattar inte något så blir de ännu svårare för att man inte lyssnar.. jaa de är knepigt, fortsätter med utb imorn så de ska väl gå in till slut hoppas jag.
Sen efter lunch var de skidtjänst, wiihooo försvarets skidor har man ju hört talas om..
Då skulle vi först tjära alla skidor,de är lika med att valla dem, BARA fästvalla ska de vara.. de gick fint men skoja inte om vi stank tjära sen.. till slut när alla fixat till sina bindningar osv osv skulle vi åka en sväng och de var ju en upplevelse för sig.. vissa hade ju inte ens stått på ett par skidor någonsin :D
Jag skrattade så jag knappt kunde stå, kissade nästan ner mig så mycket skrattade jag!
De kallas ju för VITA BLIXTEN men var vi några blixtar.. eeeeeh nej men vi kanske kan bli?! :D

Efter maten skulle jag och Petersson iväg till dykklubben för att hämta vår material som vi ska ha till dykkursen som börjar snart.. :D eller de är bara ja och Petersson så vi får bestämma när vi ska ses osv, de är lite special. Mycker nice, och sjukkul ska de bli! Var roligt när vi kom dit för att vi först sprang som idioter för de stängde kl18 vi kom dit kl 17.55.. men han väntade oss så de var bra, en trevlig dykinstruktör så de kommer bli kalas de här, de tror jag det! han var rolig och drog massa skämt och sa de att man brukar ju säga till tjejer att de luktar gott som typ Chanel nr5 och grejer men jag luktade fan tjära.. haha men de luktade gott det med.
Kommer bli grymt med cert sen!

Nu är de dags att sova imorn väntas som sagt, televäxel utbildning och rullflak med lastbilarna! :D juste måste tilllägga att nästa fredag då.. då ska jag bada ISVAK... Känn på den. kommer skita ner mig för att de är så kallt men de är nog en upplevelse det med!
God natt sov gott, de ska jag göra, kommer somna med ett leende på läpparna..

DU
gör mig sjukt GLAD!
 /E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0