.:happy

Wiii pratade nyss med bästa Sofia i telefonen..hann inte prata klart men vi ska ses imorn..LÄNGTAR! Dessutom ska Tove vara med, de är verkligen på tiden att vi ses, de var ett tag sen!
Min telefon ringde som sagt när jag pratade med Fia, de var ANDERSSON, min PB VICTOR ANDERSSON, skoja inte va GLAD jag blev... han ringde för att han saknade mig, gulle! De är sådant som gör en så överGLAD.. pratade i 30 min.. om allt och inget, jag gillart!

Förövrigt är jag nyss hemkommen från Öland. De bidde några dagar med buggeli snurr och satan så kul de har varit, sista danskvällen då jag dansade med Fredde Grädde, shiiit de är nog den roligaste danserna på evigheter, ja enda sen jag började dansa tror jag.. hoppas hoppas hoppas att han är där nästa år igen, då ska vi ROCKA! Han är ju från skåne så de blir tyvärr inga danser här uppe med den tuffingen.
Annars förutom dans har vi haft de gott med nära och kära, grillat massa god mat, skrattat, stekt i solen, myst, lekt med Neah och druckit alkohol.. haha Perikles spelade som förra året mellan stugorna, och shiiit vilket drag de var, både jag och mitt sällskap var dragna, men jag tog nog priset, deckade vid 23 tiden.. heheh men kul var det!
Fick även en tröja av Perikles - NÖJD..

Var ju ute och åt middag med mina flickor innan vi åkte till Öland också.. MYS faktor på höööög nivå. vi begav oss till Ett Glas, satt på uteserveringen och hade trevligt.. solen sken, men sen kom regnet och vi fick flytta in.. haha de var mig en upplevelse det. maten var iaf RIKTIGT GOD, och sällskapet var BÄST.. efter middagen förflyttade vi oss till trädgården där snacket och skrattet fortfatte..mycket trevlig och de måste vi göra om mina vänner.
Men på lördag är de fest igen, hemma hos Sajber_jossan_Girl.. hon har ju fyllit år den lille.. så de är födelsedagskalas hemma hos henne! ME LIKE... bara massa brudar och skojjiliskojskoj kommer det att bli! ni ska veta att jag har saknat er massor flickor, under tiden jag gjort lumpen har jag inte riktigt hunnit med att vara med alla mina vänner som jag VILL och kunnat.. men nu när jag är hemma på hemmaplan igen hoppas jag att kunna vara massor och MYCKET med mina vänner igen, de vill säga om ni inte lämnar mig, hehe men de tror jag inte och hoppas inte att ni gör...

Ja sen så har jag ju även halvt bokat in att åka till Skåneland i början av augusti, jag vill jag vill jag vill.. men de beror ju på han där nere om han verkligen vill att jag kommer, om jag får plats i bilen ned, men de har mamma sagt att jag gör och om jag får ledigt från jobbet men de tror jag...så ska forska lite med i det hela! och Puff du kan ju höra av dig om du har lust ;P och var ärlig, om d inte vill att jag kommer,, TELL ME..

Sen har jag pratat med en annan person som har en speciell plats i mitt hjärta. denna människan bryr jag mig verkligen om, de känns bra att han är ärlig mot mig igen, eller jaa jag tror att han är det iaf!
Att han gjort de han gjort och tagit detta steg tror jag är bra, bra för att han ska må bra, han har nog insätt vissa saker som han inte tidigare gjort.. jag hejjar på dig och hoppas att allt bli bra till slut! :D
Som jag sa till dig tidigare idag, jag bryr mig, och de för att jag vill att du ska må bra, att se dig nedstämd gör ont i migg hjärta!

jaa vad mer, juste måste ringa de där samtalet, om jag ska tacka ja till jobbet nere i Halmstad.. jag vill men jag vill inte, de är svårt, jättesvårt, jag kan verkligen inte komma fram till något bra känns det som..
Men jag har ställt in mig på att tacka nej nu, så de blir nog så, måste bara ringa de där samtalet men jag får ont i magen när jag tänker på det.. hur jag än väljer och gör så kommer ja att ångra mig det vet jag. Jag skulle vilja pröva, börja jobba där nere och se. Men familjen, mina vänner och andra nära och kära känns viktigare just nu, att jag inte kunnat träffa mina nära när jag vill och OFTA de har för mig varit jobbigt och att bara vara hemma i en månad till och sen börja på samma visa igen, de lockar inte.. och för mig just nu i detta val så är nära och kära viktigare, detta är inget livsavgörande val, hade jag vela bli officer kanske de hade varit det, men nu vill jag inte det utan vill på helt andra banor.. så imorgon ska jag ringa!!!

idag har jag varit och solat i Lunda med fröknarna Schönqvist... myyys! jag badade tillochmed TVÅ gånger, de ni..
Nu väntas grillad mat!! <3
/E. (kommer en bildbomb vid senare tillfälle...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0