.:10 pinnar MUCK

Hej Sofia, detta är till dig, tänkte att jag skulle uppdatera dig lite..
Det har som sagt hänt mycket på en vecka.. det vårdas för fulla muggar på Lv6 just nu, de är bara 10 dagar kvar sen MUCKAR jag, helt galet måste jag säga att det är. det ska bli mycket skönt att få komma hem och inte åka dit igen.. men de är mer än sorgligt, jag kommer gråta krokodiltårar hela dagen tror jag, om jag känner mig själv rätt så kommer det att bli så.. jag vill inte och hatar att skiljas från så fina och underbara människor som många av dem i plutonen och kompaniet och hela batalajonen är.. hoppas eller ja jag KOMMER att träffa dem igen, iaf några av dem, de ska jag se till ADAM...
Ja i veckan som varit har vi hunnit mer mycket, vi har skjutit AK4 så nu har jag utbildning på de vapnet också, vi har som sagt vårdat, vårdat min lastbil och fått massor med MP Fett i hårt, det luktar BLäää men tur att det är borta nu. Vi har varit ute på krogen och härgat i regnet, jag och Hulten hade ett riktigt roligt träningspass på fotbollsplanen i veckan också. jag har klarat SLUTPROVET på dykteorin och vi har gjort ett till bassängdyk, i veckan som kommer är sista bassängdyket och sen är de bara fyra havsdyk kvar, sen är de klart! Wiii..
Veckan har rullat på fort, den har varit intensiv, rolig, tråkig och bra..

I Helgen har jag varit på studentkalas, Kikkis tog studenten så de var bjudning hemma hos henne men jättegod mat, vin och trevligt sällskap.. och kattungarna, de hade en svart liten en, jag vill HA!
Jag har shoppat loss, och fixat mina naglar, så nu är dem kalas fina, jag har haft mysmiddag med familjen hemma.. jag har pluggat lite lastbilsteori men MÅSTE plugga mer nu, för snart ska jag skriva upp för C körkort, så nästa gång när jag kommer hem då har jag förhoppningsvis ett C körkort! :D

För övrigt mår jag kalas bra, dock lite deppigt att regnet har öst ner hela veckan men hoppas innerligen att de ändras till denna vecka då vi ska ha mer vård, vi ska ha grillmys med alla befäl och plutonen, Ström kommer på besök, och vi ska spela paintboll, på fredag åker vi upp till Sthlm inför bröllopet på lördagen, mm denna vecka kommer bli lika intensiv men rolig!!

Nu måste jag plugga och packa ihop inför den SISTA resan ner till Halmstad och Lv6.. skönt men vemodigt...
Vi ses ju på midsommar Sofia... längtar mega-suuuper-duuper-mycket!! men de kommer ju bli kalas..
KRAMAR /E.













Har massor med bilder som jag vill visa.. men jag måste faktiskt plugga nu..
Tjoooflöjt!

(Tiden räcker inte riktigt till, bloggen kommer inte uppdateras på ett bra tag om man så säger....)


Kommentarer
Postat av: sofia

Tack och tack, nu är jag nöjd=) Vad kort tid det är kvar! Shit så fort det har gått! Tycker inte det var länge sen du ryckte in. Hoppas avslutet blir bra. Och du är ju duktig på att hålla kontakt med folk, så du behöver nog inte oroa dig för att tappa dem du vill ha kvar=) Längtar såååååå mycket tills vi ses, känns som en evighet sen sist. Ska verkligen bli suuuuuuuuuuper-roligt på Midsommar!! Längtar massa!! ta hand om dig nu Elin-Pelin!



puss och kram

2010-06-13 @ 20:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0