.:18 pinnar MUCK

Jaa 18 dagar kvar, helt galet... tiden rullar på så fort och snart står vi där.. LÄSKIGT!

Går dagen var mys med mina flickor i Älmsta, drack Ramlösa Mango-suuuper god, åt gott och hade det riktigt trevligt, älskar att umgås med mina fina <3 Senare åkte jag hem till dig..!

Känns inte som att jag har så mycket att skriva, men ändå så vill jag skriva massor..
Ikväll är det även dans på yesterday, den sista för denna säsong, och jag kan inte gå, de tynger mig, de var länge sedan jag dansade nu och nästa dans kommer inte bli först på Öland v.27. Ett tag kvar tills dess, men om dagarna rullar på som dem gör nu så står jag snart där och dansar som aldrig förr, Och umgås med underbara människor, jag LÄNGTAR!

Idag ska jag fara tillbaka till Lv6, de ska bli kul saknar mina grabbar, men de tar ändå emot.. vi har vård denna vecka, de kommer nog bli rätt mycket att göra för vi måste bli klara..
Jag ska även hinna med att plugga så mycket lastbilsteori som möjligt för nu är de nära..ska boka tid för uppskrivning nästa vecka eller så?! återstår att se hur de blir... nervöst.


Madeleine spelade en fin låt för mig - Nwe York - Melissa Horn, lyssna på den.. sjuukt fin <3
De är övermulet här hemma så de blir en skön dag inomhus, dock är solen varmt välkommen...
Ha en kalas dag/E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0