.:22pinnar MUCK

Här sitter jag nyduschad och luktar sjuuukt gott, och de är bara 22 dagar kvar tills MUCK, heeelt galet känns det.

Som sagt, jag är hemma i Bhamra, pga att jag åkt på urinvägsinflammation IGEN... jag döööör på det här, de är inte alls roligt och skulle nästan kunna göra vad som helst för att slippa det. Det är iaf på bättringsväg, det är betydligt mycket bättre idag än vad det var i söndags! Har fått pencelin så de har gjort sitt...

Så idag har jag ätit jordgubbar för ovanlighetens skull, har redan hunnit med 4 kartonger på 3 dagar, fick dock hjälp av Kenny idag, då vi tog en liten "Kärringcykeltur" till gungsjön för mys i solen med gubbar och bubbelvatten... mmm cooos! Sen bidde det lite massage och kort tittande, god middag och prat, jag gillart!

Jag har slagit in presenter idag också, till min mamma, pappa och bror.. är riktigt nöjd med innehållet :D och paketen bidde riktigt fina också..

Imorgon ska jag träffa Katrin, och Kenny hänger nog också på.. så de blir en riktigt bra dag, hoppas på sol så de blir steeeehk i solen dagen lång, de gillas!

Juste jag har bakat idag också, tuusan så trött jag blev efter det, de var så varmt vid ungnen att jag höll på att krevera.. misslyckades kanske lite med chokladsnitten men de går nog ned ändå, iaf för mig, kakmonster som man är! Så bidde de chokladbollar och mockarutor också, så de var som ett tema av choklad helt enkelt. GOTT! Hoppas mamma gillar det, för de var hon som önskade att jag skulle baka till kalaset.

Nej nu kallar kudden.
God Natt /E.






Kommentarer
Postat av: Kenny

Hahaha så himla söta bilder du!!!haha

2010-06-03 @ 10:06:20
URL: http://mfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0