.:midsommar

helgen har varit riktigt bra...trotts att jag är sjuk har jag hunnit träffa massa vänner jag inte träffat på länge.. jag har skrattat, haft kalas kul med nära och kära, kört bil, dansat runt midsommarstången, klätt midsommarstången, buggat på dansbanan, fått värme och kärlek, blivit ompysslad, fått feta skavsår, fixat ragg åt en vän, vindsurfat och haft det hur mysigt somhelst, de är bara några saker av allt galet och skoj som hänt denna helg. har även besökt läkarmottagningen för ett halsprov, sköterskan som gjorde det var sämt... tar iaf hostmedicin och hoppas på att bli piggelin tills öland på fredag. Imorgon börjar jag jobba.






God natt /E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0