.:Vackert

Jaa de var ett riktigt vackert bröllop, och fin musik! Jag heter ju Elin och då kommer såklart tårarna... hade glömmt att sminka mig med vattenfastmaskara, men de gick vägen iaf.
Sitter nu här och har kollat igenom alla bilder, de bidde riktigt bra bilder tycker jag... iaf dem utanför kyrkan!
Hade Kenny med mig också, TACKAR för sälle :D
Stötte även på Madeleine Jansson en gammal barndomsvän från Bergshamra, trevlans!
Nu blir de till att klä om för myys kväll i solen med mina flickor.. ute på landet!





Shiit när en kompis i min ålder gifter sig, så känner man att man blivit vuxen...
Tänk den dagen jag ska gifta mig, en sak har jag iaf planerat till mitt bröllop, KENNY SKA sjunga så se till att ha rösten i behåll :D

/E.

Kommentarer
Postat av: Kenny

Det var ett fint bröllop det :D Klart jag sjunger stumpan!!

2010-06-06 @ 11:48:08
URL: http://mfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0