.:BLOMBUD

Mmm så är det, fick ett samtal tidigare idag... Fru Grön från hamnen ringde och sa att jag hade blommor där, de skulle egentligen köra ut dem, adressen som var lämnad var till vigelsjö, så när jag sa att jag var i bergshamra så frågade hon om jag inte kunde hämta dem, så de fick bli så...
Shiit satt här länge och speckulerade i vem det skulle ha varit som ville skicka mig blommor... nyfiken som jag är!
Åkte dit och fick dem, jättefina, lila blommor.. en stor bukett var de också, blev super duper GLAD och det som stod i kortet var; krya på dig och ha en glad påsk.. inget mer...
Jaa eftersom att jag är en av världens nyfiknaste personer var inte de snällt... hahah började gissa ännu mer vem blommorna var ifrån, men gjorde en liten bortsortering eftersom att den som skickat blombudet uppenbarligen inte viste att jag bodde i Bhamra.. så, frågade iaf mamma, men hon viste inget, tänkte min syster är en fena på de där men de var inte hon heller, inte mina flickor heller och inte H. så vem faaan är de?! jaa de gick många tankar och personer genom mitt huvud.. haha jag ringde till blomaffären och frågade om hon visste vem de var. hon sa att hon inte fick säga utan den personen skulle kontakta mig under dagen/kvällen...
Jaaa jag var nyfiken länge.... men sen kom det, ett sms från RICHARDSSON på FMTS, blommorna var från honom och DYMNE.... Såååååååååååååå söta dem är mina killar i de gröna...Ja kan inte riktigt förklara med ord hur glad jag blev och vad de betyder.. tror jag blir frisk fort nu när jag har dem att titta på!!
/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0