.:fin fika besök av mina flickor

Ja idag har jag varit hemma.. vaknade av ett sms från kusinvitamin som ville träffas idag, så jag bjöd hem henne hit på fika och de hela slutade med att de var flera flickor här, Carran, Frida, Ninna och Katrin kom på besök..MYS! jag hade bakat kladdkaka med center i, riktigt gott!
Resterande tiden av dagen har jag gjort 3D kort, kollat på tv och bara haft de soft. Har pratat i luren med Sofia och Jonathan också!!
Imorgon ska jag vila mer, spela lite gitarr och på kvällen träffan han med stort H.

 
Här är några av 3D korten jag gjort idag :D (känner mig som en tant när jag håller på massor med dem, men de är faktiskt riktigt avslappnande, OCH dem blir sjukt fina!)

/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0