.:sjukskriven i hemmet

jaa var till akuten imorse, ringde till sjukvårds upplysningen och de tyckte jag skulle åka in, smärtan i flanken som doktorn kallade det har inte lagt sig vilket är mindre bra. fick lämna några fler prover och genomgå några undersökningar. Doktorn tyckte att jag skulle vara hemma och sjuk i hemmet i en vecka, inte bra att anstänga sig osv. tur att det inte är någon viktig vecka denna vecka! Och den är kort så jag missar inte så mycket, 1 serganten sa till mig att jag inte skulle ha ångest över att vara hemma utan de viktiga är att jag blir piggElin så de känns bra!

Så nu sitter jag här, lyssnar på P4 dans :D ska snart hoppa in i bastun.. veckan ska tillbingas åt att bara vila, inte alls göra många knop för de är när jag rör mig för mycket som de gör ont.
Har pluggat lite högskoleprov också, så man har något hum om vad det är jag ska göra nästa lördag!
Vill inget hellre än att bli frisk nu... inte kul att ha ont!
hoppas ni haft en kalas helg! /E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0