.:sjuuk!

Uppdateringen har varit mindre bra!! har hunnit med mycket och de har varit fullt upp i veckorna må jag säga!
Vet inte riktigt vad jag ska börja med men förra helgen iaf..
Började med att jag tog mig till Sthlm, mötte upp Frida och hon visade mig vägen till poledance stället där Jonas Johan och Carl fick en lektion i poledance, tuuusan så roligt de var att kolla på, men shit så svårt de verkar också. Så tjejkläderna, peruk och för Jonas de var de också högklackat som gällde.. hahah fick mig många goda skratt!
Efter det begav vi oss vidare hem till Rebecca, Jonas och Neah för lite pizza ätande! GOTT...
De blev massor med snack, skratt och sång.. heeeelt galet vad jag tycker om att vara med de människorna!
Hem till Henkepenke på St:Eriksplan och mysa! Sen Lördag morgon tillbaka till kungsängen till underbara Rebecca, Jonas och Neah. De var dags för namnkalas för den lilla parveln... massor med dansvänner och andra vänner som var där, riktigt mysigt, och oooj så GOD kladdkaka hon gjort, mumma!
Hem till Ntown och plocka upp mamma och pappa för att sen köra dem till några vänner som de skulle äta middag med, jag begav mig till Jersö och världens underbaraste människa och hans familj, de är så mysiga och söta! Gillar hans familj skarpt!
Söndagen, åkte hem till Sandy, firade henne med fika och prat, hon var snäll och klippte H. också! Snällare får man leta efter! Sen hämtade jag syster min, så heeela familjen var hemma på dagen, de var riktigt mysigt, de är som inte ofta de händer!! Sen var de tillbaka färd till Lv6, söndagen slutade också med en jädra snöoväder :( hoppas de försvunnit lite nu i veckan för här i Halmstad är de riktigt vår nu :D

Veckan har varit lite seg men ändå har jag haft fullt upp.. måndags kväll var de dykteori, tisdagkväll kvällstjänst och igår onsdag kväll då var de första pool DYKET!!! riktigt roligt men också svårt, de var en del sakar man skulle tänka på... men fick mycket beröm de känns riktigt roligt måste jag säga..
De är en underbar känsla också att ligga där under ytan, att vara helt tyngdlös och bara blida, fantastiskt, att vi braa komunicerar med tecken till varandra! Ser redan fram emot nästa onsdag!

Sen har jag också lyckats att bli sjuk, riktigt ordentligt.. jag har gått med blåskatarr i över tre veckor, nu har de vandrat uppåt och de är påbörjan till njurbäckeninframmation.. men har fått läkemedel nu så frisk SKA jag bli inom en snar framtid!De här suuger och om inte annat gör de ONT.. riktig smärta inne i kroppen :( Kan jämföra det med min blindtasmsoperation, när de blev sår inne i kroppen efteråt, dem gör riktigt ont, så ont gör det här :(
Boström vad ju bara för söt idag också, han frågade och trodde att jag skulle sluta och inte komma tillbaka, men så är de ju inte, han tyckte de skulle bli så tråkigt här om jag slutade.. de är ju bara fööör söta mina egna logement pojkar, ni ska veta att jag tycker om er MASSOR, ni är grymma och betyder mycket för tant Häggan!

Så imorgon förmiddag tar jag mitt pick och åker hem för att bli piggElin ingen.. hatar att ha ont och vara sjuk!
Hela eller stora delar av plutonen ska gå ut ikväll.. kuuul, själv ska jag sitta här eller ligga i min säng med min smärta och bli frisk :( mindre kul måste jag säga..
Men de kommer fler tåg, tuur det!

I helgen blir det inte många knop, de jag vet är att jag ska träffa min kusin och underbara vän Carolina! <3
fiiifaaan ha de bra och bli inte sjuk de är mindre kul vill jag lova ;P /E.

Bjuder på två fina bilder från helgen som var...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0