.:veckan som varit....

Denna vecka har jag faktiskt fått åkt pansarterrängbil UPPLUCKAD, wooohhhhoooo, GLAD... har alltid velat de och nu fick jag de :D de var det roligaste denna vecka, för utom att killarna alltid får mig att dö av skratt! :D


Jag och Hulken, min bästa vän och lastbil.. (Delar vårdnad med Ström)

Åker pansarterrängbil, Caap i tornet och Bosse i frammen!

Hahaha mongobild, men är iaf NÖJD, Uppluckad!

Mina gulligaste Carlsson och Boström <3

Carlsson och Andersson körde mig till sjukhuset i pansarterrängbilen idag! :D
Kul var de, men de gjorde ont...

och för övrigt så har jag gjort en nedräkning till MUCK;
http://www.time55.com/sv/nedrakning/?y=2010&m=jun&d=24&h=12&mi=0&t=MUCK&yn=Elin&c=pi&mc=2

Nu blir de TV med Johansson medans de andra är ute och dricker öl /E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0