.:27 dagar

Heeeeeelt galet, helt plötsligt är de bara 27 dagar kvar tills jag MUCKAR... uuhuuhh.. jaa de kommer nästan tårar i ögonen, och som jag tjatar om att jag verkligen har spearationsångest. kanske är lite svårt att förstå, har man gjort lumpen förstår man vilken sammanhållning man får, man blir som en familj, systrar och bröder.. de minns jag att första veckan som vi ryckte in sa dem till oss att vi skulle vara som systrar och bröder mot varandra och det kan jag absolut säga att vi har varit.. hela plutonen har alltid funnits där för en, tårar och skratt och massa annat har vi delat, jag har gjort saker med dem som jag aldrig trott att jag ska göra med någon eller över huvudtaget.. en grym upplevelse. jag är STOLT och ångrar mig inte för fem öre att jag gjorde lumpen, kommer aldrig glömma de och de är verkligen en merit i livet.

Idag har jag haft utvärdering med mina majorer som ja jobbat med under övningarna, och jag fick bara massor med beröm, de har rekomenderat mig till spec. officer och att jobba som soldat på Lv6, så vi får väl se hur de går med min ansökan där. De sa att dem var nöjda med mitt jobb, att dem kunde lita på mig, var trevlig att arbeta med och att vi har kul tillsammans när vi arbetar och jag håller verkligen med om det och kommer sakna mina majorer SKARPT! Kommer sakna hela staben, de känns knäppt, här har vi haft massa övningar tillsammans och vissa har man kommit nära och andra har man inte pratat så mycket med. och nu är de slut, de är sista natten idag, och vissa har redan åkt hem, kommer jag någonsin se de här människorna igen? de är en konstig känsla. En löjtnant som jag fastnat för som är översnäll och rolig, han åkte hem idag, han kommer jag nog aldrig mera se, de känns jättekonsigt, han önskade iaf mig lycka till i framtiden idag!
Jaa de är bara att gilla läget som de alltid säger inom det militära, att om 27 dagar står vi där, tårarna sprutar av glädje, att jag KLARAT det.. men också massor av SORG att jag ska lämna Halmstad och mina UNDERBARA varelser till pluton.. sjukt att man kan bli så fast!
Men jag kommer BESÖKA dem i sommar så är de bara!!!

Jag har precis fått mig en pizza så magen är mätt och belåten (Carlsson kommer in i HANS vagn som jag lånat och sitter i han pratar med mig är skojig som ALLTID, och jaa som han tydligen redan vet, han är BÄST! )

Imorgon rullar vi hem till Lv6, en vecka i skogen, Mästocka väntar, de blir skarpskjutning, de blir nog roligt med jobbigt, kallt, varmt, ett helvete men också massa skratt kommer det bli, de vet jag.. sen får vi äntligen komma hem, efter 18 dagar i tjänst! ska bli SKÖNT som faaaaen.

Nej dagt att göra ett förbindelseprov.. ha de kalas/E.
ADAM AKA NAKEN,PUFF,SKADAM CARLSSON HÄLSAR TILL INGEN....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0