.:35

35 dagar till MUCK, de känns konstigt men sååå skönt, jaa nu under övningen när jag inte har så mycket att göra just nu känns allt så träkigt och jag längtar verkligen, men jag tycker de är sjukt tråkigt också, för de är ju egentligen kul och som jag tycker om alla min lumpar vänner, MYCKET!

jaa i skåne idag så är de mulet, men varmt.. snart kommer väl regnet och sen åskan. sitter på Altebos plats i staben idag då hon gått och tappat rösten, hon får allt leta upp den så jag kan göra annat.
Dagarna rullar som tuuur är på riktigt bra, de känns gott.. men jag har sjukt ont i mina axlar, vaknade igår och de gjorde skit ont, vet inte vad jag har gjort, de är i musklerna men de är inte träningverk.
Juste de är fys i eftermiddag också, men har ingen lust med det, fast egentligen så vill jag ju ha det. jaa jaa vi får se hur det blir med det. Imorgon ska vi vil förflytta oss också, mitt in i kriget så då blir de nog inte mycket till sömn skulle jag tro. men de visar sig, man tror och hoppas mycket men sen så blir de inte så?! så vi får väl se helt enkelt.. längtar iaf tills jag kommer hem nästa gång!! när jag kommer hem nästa gång ska jag bara hem en gång till "normalt" om man så säger sen när jag kommer hem den andra gången då är de MUCK, sjuukt!
Den sista tiden nu kommer gå sjukt fort, snart står vi där och skriker MUCK... den dagen kommer jag gråta hästfloder!

Jaa vad mer för kul? nej vet inte riktigt. vad gör ni alla där hemma för något roligt då? ni ska veta att jag tänker på er massor.. fast att de kanske inte märks? heheh men iaf, här i skogen så hinner man tänka på mycker om och om igen! fast de finns stunder där man inte hinner tänka också..

juste min pappa är med i norrtälje tidningen idag, kolla in det på nätet vett ja :D om ni som har tur och är hemma har tillgång till tidningen, MAMMA; spar tidningen så jag får se när jag kommer hem också!

Hmm..hmm hmm ska nog ta mig en festis.. på återseende :D
/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0