.:underbaaaart

Vilken underbar morgon!

Igårkväll träffade jag min BÄSTA TINA :D looovley. tänkte att jag skulle få träffa henne idag också men de verkar inte bättre än att de inte blir så, hon skulle ju ringa när hon vaknat, hmmm klockan är nu 14.30 och hon har inte ringt än, men de finns nog alltid en anledning till varför hon inte ringt, och jag kan ju inte påstå att jag inte har försökt ringa för de har jag, har nog testat ringa ca 10 gånger men inget svar..
Men den sötaste hade ju köpt en klocka till mig med, en riktigt feeet en :D jag gillar den skarpt!
Fick en ring och arband av henne också.. hon är ju bara för underbar den där TINA! <3

Var ned på staden idag och kollade lite, besökte systembolaget, alltid kul att komma dit, jag börjar inte jobba först efter midsommar där, men de vill redan att jag kommer och de säger att de ska bli så kul när jag börjar igen. Underbara människor, riktigt fina arbetskamrater det!
Samtidigt som dem drar i mig och vill att jag ska börja jobba så vill Lv6 att jag ska jobba där, jag sa till ett befäl att "jag vill inte ställa in mig på att jag vill ha ett jobb och sen får jag det inte" men då sa hon att jag kunde vara lugn.. på henne lät det som att jag redan fått jobbet men inte på papper om man så säger.. :D wiiii roligt, men VAD ska jag välja.. vill göra så mycket olika saker, vart ska jag börja och hur ska jag göra? ska jag stanna hemma och plugga, ska jag jobba för att sen resa eller jag ska ta mitt pick och pack och flytta ner till Halmstad för att jobba där i ett år? hjälp mig... den enda som jag bestämma det är jag! men jag har besluts ångets, får göra som mamma alltid tipsar om, en fördelar och nackdelar lista och se vilket som är bäst! Det kommer ju så klart att lösa sig som allt annat här i världen, och de är väl tur det.

Min bror får komma hem från sjukhuset idag också, de är bra!!

Nu ska jag ta och kolla på lite olika systemkamror, någon som har ett tips om en bra och prisvärd en? de finns ju en djungel av sådana tekniska saker. Sen blir de till att vila är sjukt trött.. ikväll blir det middag, vin, bakning och mys tillsammans med H.

Ha en kalaskväll, det ska jag ha!  <3
/E.

och juste förövrigt så märks det verkligen att de börjar bli sommar i Roslagen då Norrtälje invarderas med alla 08:or..  idag var det packat med bilar och folk ööööverallt, helt galet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0