.:avvis

varför ska det vara så? egentligen så gör det inget att jag inte kom vidare till polisens fys tester denna gång som jag sökte men nu när jag ser att en bekant till mig kommit vidare blir jag irriterad. vet inte varför men vad har hon som gör att hon är så bra då? varför valde dem henne men inte mig. okej hon ska göra det i umeå kanske konkurensen inte är lika hård där som här i sthlm? ska man kanske byta antagningsort? skulle ju vara kul att gå i ume men jag vill ju vara kvar här i sthlm hos henrik, mina vänner och familj. ska man kanske offra och testa, byta till ume nästa gång jag söker? hmm de är en svår fråga. många tankar jag tänkter och undrar vem som väljer ut alla och vad kollar dem på? vilka meriter osv osv? gaaaaah nyfiken och irri.
/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0