.:bläääääääääää

nu är det inget kul längre. den där äckliga hemtentan tar kol på mig, jag får på riktigt snart psykbryt, analyshit och metod dit och etikfrågor, ontologi, kristalliering och massa annat skiiiit!
inte nog med att den gör mig förrvirrad och galen. är ledsen över att jag inte får träffa min henrik.
jag vet att han har mycket i skolan. men ibland är de svårt för mig att acceptera att han inte kan ses och så är det. jag jobbar på det men de är jobbigt. just nu när hemtentan bara äcklar mig så skulle jag göra allt för att få träffa han NU! men får vänta tills på torsdag KVÄLL. som jag längtar!!

förutom less så var jag glad nyss.. kollade lite på SJ om tågbiljetter, typ tågluff. kenny och jag snackade om att glida i sommar en sväng i europa och de var ju inte allt för dyrt måste jag säga. vore så jävla kul att dra ett tag. några veckor och ses sig om, jah skulle behöva det, har som aldrig riktigt rest runt så!

nåja de är i sommar det, de dröjer!
nu blir det sängen. men jag vill typ inte sova, känner mig ledsen och nere, och jag som älskar att sova. de är något som inte riktigt står rätt till!

godnatt. förresten de var riktigt roligt på träningen!
/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0