.:bowlning

nej hela helgen började med att jag hade föreläsning i fredags och fick min hemtenta, kändes sådär att få den men nu har det smällt lite så de kommer nog gå bra om man väl börjar skiva vill säga.
efter det så åkte satt jag på bibblan och pluggade för tenta.
hem till henrik och myskalas. skulle plugga men de är mindre svårt att koncentrera sig i hans sällskap. så vi gick och handlade lagade god mat och hade lite fredagsmys. gjorde en sockerkaka.
blev bjudna hem till marcus för idoltittande men de fick bli till att plugga istället, det tog emot en fredagkväll men de gick och det var det värt. somnade gott tillsammans med henrik och vaknade, jag taggad för tenta och henrik för tävling. tog mig till skolan och såklart var det förseningar i tunnelbanan men jag kom i tid tur det.
bänkade mig och öppnade och läste första frågan, "shit är det här verkligen rätt prov, och om vad fan har jag pluggat på" de var min första tanke. de första två frågorna kunde jag inte och gissade på, gissade dessutom fel men resten gick riktigt bra. känns som att jag kommer klara det denna gången, känns gott!
efter tentan tog jag mig mot stadion och min man som skulle tävla, han hade iof redan sprungit medans jag skev tenta men iaf. mötte upp honom. och sedan tog vi oss till norrtälje. hem till fam brand, mys och middag mumma.

sen eftersom att frida som fyllde år och som skulle ha kalas blev sjuk fick vi roa oss utan födelsedagsbarnet och tårta.. så vi bestämmde oss för att bowla en sväng, riktigt roligt och ett bra förslag måste jag säga :D
efter bowling och jag kom två de är inte dåligt de. för "ettan förlora TVÅAN VANN trean tappa byxorna fyra försvann..." sen kan jag inte mer, men fråga carran hon kan den. vi for hem till emelie för mys och film, bra film och gott med popcorn och choklad. senare mot kvällen blev det aerobic i emelies vardagsrum, haha..
hem till brand en sväng igen för att senare hämta mitt hjärta som jag skulle sova hos. mys. och snark.
söndag, en mysig morgon på järsö. säga hej då till henrik, tar alltid emot lika mycket och är mindre kul. men så är det ibland, saknar honom redan massor. hem till bhamra, här bjuds det på hembakad pizza idag. jävlar så gott. mammas pizza är nog den bästa!

bilder från bowl.
















kvällens bildbomb.. bowling, willyshäng, mys+film, aerobic, massage...

/E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0