.:första advent

Jaa idag är det första advent. underbart! såååå mysigt! Här hemma har vi satt upp ljusstakar och stjärnor och mina julstrutar är på plats. mysfaktorn är hög hos oss just nu och de gillas skarpt!

Förutom att de varit adventsmys idag så har det hänt massa annat skoj i helgen.
tog ju helg redan i torsdags, begav mig in till norrtälje och träffade Sandy på fika. mys, fick en chokladkalender av henne, tänk att så små saker gör en så GLAD. efter ett kär återseende med henne tog jag bussen till sthlm och min kärlek, vi åt middag och hade mys! fredagen, vakna upp och iväg. mot täby och vackra händer, naglarna är fixade och jag känner mig alltid riktigt fin och fräch när jag går där ifrån. kollade en säng i centrumet och sen begav jag mig hemåt på min livs resa, hahah tänkte att jag skulle vara smart att åka roslagsbanan till åkersberga och sen bussen till bhamra där ifrån, men de tog ju evigheter, hahaa fick spendera 40 minuter i åkersberga centrum också, de var ju en upplevelse. de hade iof sen jag var där för fler år sen fått massa nya butiker så de gick ju ingen nöd på mig.
hem och byta om och in till frikka och träna kl17. skivstång med luran och moster. sen stod det hockey på schemat. jag luran och bella drog en sväng förbi donken och sen mot rimbo och derby. norrtälje mötte rimbo. var inte någon bra match, ful spel, massa slagsmål och skit. norrtälje förlorade med 8-1 inget vidare. men men står upp för mitt lag ändå. och så hejar jag ju på eddie min kusin men han spelar ju i rimbo så de suger, hoppas på att han byter lag :D inte för jag tror de men man vet aldrig. efter hockeyn hem till norrtan och till kenny, skulle slagga hos henne för jobb på lördag, så kollade på idol röstningen och MINNAH gick vidare, shiiit yaaa så BRA! måste varit för att jag röstade 3 gånger! och sen massage och kli med kenny, sen sov jag gott.
lördag var det till att jobba jobba jobba. men de gick bra. efter jobb tog jag mig till bussen och sthlm, henrik mötte mig och vi åkte iväg och tränade! efter träningen var det införskaffning av mat, handlade mat och hem, in i duschen och sen laga mat. gott först skagen macka, sen kött bea och pompa, och sen glass i stora lass.. mmmm yammie såå gott och suuper mysigt! en riktigt riktigt mysig lördagkväll tillsammans med min BÄSTA!
söndagen,finns inget bättre än att vakna tillsammans med H.!, första advent. idag har jag träffat SOFIA! riktigt mysigt.. de bidde en runda på staden och fika på cafet vid ån, rikgit god macka och mätt i magen. mot jossan och lite mer te drickande och snack. hem och adventsfint och mys, god mat och glögg. min söndag har varit MYS och KALASBRA!

Batteriet för nästa vecka är full laddat nu och det är dags för kudden.
veckan som koller bjuder på:
Skola, träning, HENRIK, IKEA med LURAN, shopping, mys, äta och sova såklart, äventyr och andra rolig heter. ser STARKT fram emot den kommande helgen!







nu ska jag sova GOTT /E.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0