.:helgen är slut

helgen går mot sitt slut och en ny vecka väntar.
fredagen började med jobb på bolaget. kul. mycket folk och roligt. kvällen var tillsammans med kenny i bhamra, mys och idol, massage, film, trevlans.
lördagen jobb igen. kul. och mycket folk. efter jobbet hem i ilfart, fixa. tända ljus. tända bastun. klä upp sig. duka. laga middag. fixa förrätten. hälla upp vin. ordning och reda. hämta kärleken vid bussen. och allt var klart. de blev en perfekt kväll. helt underbar, de var tillochmed så att jag ibland var tvungen att nypa mig i armen för att förstå att det verkligen var SANT. heelt otroligt. de var en magisk kväll. jag har verkligen träffat den finaste människan på hela jorden. helt sjukt så mycket jag tycker om min henrik! todde på allvar inte att det fanns sådana enorma känslor som jag har för just han, han med stort H. Henrik!!!
efter en underbar kväll. natt och morgon åkte vi ut till järsö. mys med hans familj, jag tycker verkligen om hans familj, den är mys, jag trivs där! farsdagmiddag och medans min bonde var ute och sprang passade jag på att kolla på bonde söker fru. ett MÅSTE.
hämtade mamma och pappa vid bussen. de som varit i gbg över helgen. for hem och ska nu plugga. men de är ju inte allt för roligt. de är så mycket som ska läsas. men de ska nog gå.

gav pappa farsdags pressenten också, en wiskey bok från mig och mina syskon.
GRATTIS pappa på DIN dag!
du är världens bästa pappa, finns alltid där när man behöver en! ställer alltid upp och är bara bäst.
du är min IDOL på riktigt! jag vill bli som min pappa när jag blir stor.
skulle egentligen ligga några bilder här, men vårat internet är knäppt så fungerar ej.

den nya veckan som väntar. det står skola. jobb. träning. henrik. kalas. vänner. mys och PLUGG som står på schemat denns vecka. det blir en bra vecks tror jag!
/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0