.:pissapa

just nu är mitt nya ord PISSAPA. är så besviken på mig själv. har fått tentamets svaret och jag fick underkänt, så nu vet ni det. känner mig rikgit jävla värdelös om jag ska  vara ärlig. trodde inte jag skulle vara en sådan mes och få tårar i ögonen men så fel jag hade. nu sitter jag här med gråten i halsen, känner mig plutt liten på jorden..de känns som att allt är emot mig på något sätt. jag får inte jobba så mycket som jag önskar och vill, jag är fattig, jag vill vara rik, tenta svaret var bajs, metodkursen är mindre rolig, fast de börjar bli lite mer kul. jag får inte träffa min kärlek så ofta som jag vill. bensinen i bilen är slut och att tanka är rena rånet. går och väntar på att få veta om jag gått vidare till fystesterna på polisen också, de är nervöst och tär på lite energi måste jag säga, jag vill veta NU. det regnar och de är BLÄÄÄBLÄÄ BLÄÄÄ med riktigt stora bokstäver! skulle kunna skriva ned massa skit och piss och blä som jag känner just nu. jag brukar alltid vara glad, men jag känner mig riktigt otrevlig och bitter just nu.
men de är TUR att jag har alla fina människor runt mig, min familj, mina vänner och min henrik! vad skulle jag göra utan er? det är frågan. alla värmande och stöttande ord som jag fått av er idag. henrik ringde mig och peppade mig och berättade att jag inte allt är dålig..och alla fina sms - luran, kenny och jossan dem värmer! jag vet att det bara är att hoppas upp på hästen igen för jag ska fan klara det här. men då börjar jag inbilla mig och tänka att jag inte kommer klara omtentan heller och då måste man göra den nästa åt och blablabla.. men en liten tröst är att de inte bara var jag som fick F. OCH jag vet ju inte än hur mycket jag missade med. imorgon är det tenta genomgång. så jag ska dit och skriva ned alla svaren så kommer jag klara det, vet att inte samma frågor kommer men liknande kanske?! jaa jag tycker ju att jag varit duktig. men jag kom inte hela vägen in i kaklet denna gången, men snart gör jag det! har äckel redovisning imorn, tycker inte om och är inte alls sugen på det. ogillar att prata inför gruppen, men de ska nog gå vägen och jag har ju anna och fanny vid min sida så. jag ger iaf inte upp i första taget de är en sak som är säkert!

Denna dag som började så bra. vaknade vid 9 och gick upp och bakade scones. tog med de nybakta brödet och begav mig hem till carolina där de blev mysfrukost för hela slanten, riktigt gott var det. allt som en frukost ska bestå av och som en morgon ska starta. efter morgon mys var det skola, gjorde klart grupparbetet. sen for jag till kth och fick träffa henrik iaf 10 minuter, varje sekund tillsammans med honom är värd massor. (jag har lyckats träffa en upptagen man, tur att jag också är en upptagen kvinna) MEN det är lite jobbigt då vi ses lite för sällan ibland. tänk om jag fick bo tillsammans med honom, vilken lyx! nå ja, massa drömmar finns där.
mot kvällen var det dags att rulla hem till tina och bonde söker fru kvällen. mysmysmys. god mat och trevligt sällskap som alltid. låg i soffan och hade det gott i våra cooosedräckter (sparkdräckter, eller som pappa säger korvskinn), trivs gott i den!
imorgon är de som sagt äckelredovisning, sen är det dejt med min syster som gäller och efter det blir det äntligen en kväll med massa mys tillsammans med henrik!!





nej ska lägga mig i sängen i min overall och vara bitter ett tag till. tycka synd om mig själv. och börja läsa en bra bok, glömma skolan ett tag. imorgon tar vi nya tag, hoppas upp på hästen, pluggar inför omtentan för jag SKA sätta den (nu jossan nu står jag näven i bordet också)! jag kan, jag vill, jag SKA så är det bara punkt slut och god natt fina läsare! /E.


Kommentarer
Postat av: Anna

SV: sry, tänkte att ni där hemma är väldigt förlåtande av er, och vilka är det egentligen som har svikit mig när ni är i fjällen? ;) hihi Tänk så här, om två månader ÄR jag hemma. Och hur fort går inte två månader?



Tråkigt med tentan :( Men vet du vad? Alla kuggar någon gång. Det är naturligt. Och det var din allra första tenta du skrivit, det är extra svårt då! Så ge inte upp, det kommer! Jorden går inte under för en omtenta, verkligen inte. Egentligen är det bra med omtentor, man får lära sig sakerna ännu bättre! :D så det är bara att köra, kötta som vi så fint brukar säga i växjö :)



Saknar dig och ta hand om dig! <3

2010-11-04 @ 07:19:43
URL: http://antzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0