.:plugga.plugga.plugga

ja har suttit bänkad med hemtentan sen kl10. 5timmar ganska lagom är rätt slut i huvudet nu. på pausar lite!
de har gått bra idag, är klar med forskning och analysmetod delen de känns bra, nu är det bara vetenskapsteori och etiken kvar men de ska gå fint de, de känns lättare så hoppas jag på att det blir klart imorn men de tror jag.

snart är det dax att klä sig för att sätta sig i bilen och åka mot norrtälje. de snöar och blåser som tusan så de går väl i snigel frart in, de har lyckats bli strömlöst TVÅ gånger idag. inte lyckat när man sitter och skriver här.. men men. det är iaf kalas x 2 som står på schemat. först till frida på kalas med brudarna, dock kan inte alla komma :( men dem som kan :D och sen hämta upp mamma och så på kalas nr 2 till isabell som fyller 13 år.. ojoj tiden går fort,  minns när hon var plutt! vilket innebär att jag också håller på att bli gammal. haha

ha en bra kväll, de ska jag ha, i kakfatet, för är de kalas då är man äta många kakor!
/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0