.:bilder från förr...

efter en rask promenad med mammsen o regnet så hoppade jag in i bastun. tuusan så härligt men efter en timme där inne och all värme ville jag bara ha kyla. hinkade massa kall vatten, gott.
nu sitter jag och kollar på massa bilder från förr.. så jädrans roligt. tänkte bjukka på en bildbomb. de roligaste är nog mina och lurans minifilmklipp från tunisien resan, jag skrattar så jag får ont i magen. tuusan så kul vi hade. dock vet jag inte hur man lägger upp dem här och sen är och brukar våra skämt vara rätt intärna. haha vi skrattar så att säga åt saker som ingen annan skrattar åt. hahah.

börjar med en bild på tinis från 9ans klassresa till polen.

Jag clara och nina från sänsongandet i sälen 2007-2008

clara och jag i trysil

coolaste killarna i sälen.

finastr tove och max gifte sig.

elle och carran gjorde tunisien orsäker.

vi, jag och carran var och dök på rhodos.

jag under vattnet.

älmstanatta för ett antal år sen.

nyårsafton 2003. jovel

finaste sofia och jovel nyår 2003.

crisse går lös, sjunge och dansar som aldrig förr medans andra dansar mer normalt


jaa de var dem bilderna det. och de skrev jag i förrgår.

idag är det torsdag. men de är som fredag för mig. imorgon är jag ledig. eller jaa jag ska iof plugga lite hemma har en del som ska läsar så de får bli så och en uppgift som ska tittas igenom. idag hade vi iaf muntlig eximination i skolan. jag har lite svårt att prata inför massa andra, när alla 60 ögon glor på en samtidigt i ett rum och jag ska prata de är allt lite nervöst men de gick finfint. inte bidde jag någon tomat lookalike i nyllet heller. känns gott. ett steg i rätt riktning.
igår lekte jag med världens bästa tina, jag bara duner älskar att hon är hemma från norge ibland så jag får träffa henne! idag har jag varit i skolan och sen hem. träna med carran, sprang och körde lite armar och ben på gymmet. roligt att träna med carran. vi skulle köra sådan "pinne" som jag kallar det. fast ja de heter väl bänkpress egentligen. men vi körde pinne iaf. hahah kan ju inte köra ordentligt man böjar ju bara skratta.
alltså jag vet inte var det är. men de är samma sak när jag jobbar på systemet och carolina kommer och handlar, men ser henne i kön, behöver som inte säga något till henne heller, bara titta så börjar jag skratta. absolut inte att jag skrattar åt henne eller så, utan man blir så glad och vet att vi alltid har kul. en kulig känsla helt enkelt.
iaf efter täningen var de till coopen och handla så hem till carran och bassemus i vigel och laga lite mat. tuusan så god köttfärssås hon gjorde då. sådan talang. basse ska vara glad han, lyckost. efter de var de chill i soffan sen vidare till sofia för te och massa prat och skratt kväll. var lite trött innan men när jag kom dit fick jag energi. pratade massor och hade de mysigt. me like. kom hem nyss och nu blir det nog till att sova.
imorn blir det lite sovmorgon och sen plugga och kvällen den ska spänderas med min kusin, min LILLA kusin, kenny, KENNY STARFIGHTER. de ni. de är inte alla som får. hon, hon är riktigt fräck!

förresten dagens bästa nyhet. MINNAH KARLSSON är tillbaka i idol. de kan faaan inte bli bättre! tack alice för att du vill lämna idol. KÖR du bah bruden, jag tror på dig. du kommer gå långt!:D
/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0