.:cirkelfys

helgen har varit lugn och skön, jag gillart!
i fredags pluggade jag lite, men just nu är de sååå tråkigt att läsa de vi gör så de var bara tråk. var iaf hemma och fixade massor. sen mysmiddag hemma med familjen. klä sig och in till kenny för fredagsmys. vi löste korsord, och när klockan slog IDOL bänkade vi oss och kollade på Minnah, och hon spoade banan på riktigt, hon var BÄST. sjukt. så bäst att hon är tillbaka igen, kanske en vinnare, hoppas ju såklart på de, och hejjar massor på na!
efter att minnah gjort sitt framträdande begav vi oss upp till sportcentrum för att kolla på derby, norrtälje-rimbo spelade, nik låg under när vi kom. men med min tuta så ökade dem med två mål och matchen slutade lika 5-5. bra jobbade men hade ju gärna sätt att nik tog hem segern helt. får bli på nästa derby de. efter hockey var de hem och kolla klart på idol och minnah höll sig såklart kvar i tävlingen :D

lördags morgonen började med cirkelfys med jossan, carran, bella och emelie. riktigt roligt, passet gick riktigt fort. och tusan sådan träningsvärk jag har men d är nice. de känns att man gjort något. så det passet blir det till att gå på igen helt enkelt.
efter träningen var de hem till kenny och plocka upp henne, ta med picknick och hem till carran för lite lunch och fika mys. gott och trevlans. vid 15 tiden mötte jag upp min kärlek, tog honom med mig till systembolaget där resten av packet väntade. vi hade frågetävling och lite mys innan stadsvandringen i norrtälje började. trevligt. stadsvandringen var helt okej, man blir som hemma blind annars, man går inte och kolla upp på alla hus i stan och tänker på historian som varit om staden osv.osv. så lite interessant var de allt. och de blev om inte annat kallt om tårna. men vid 18 tiden hade vi bokat på På G så vi gick dit och åt gooood mat och hade det riktigt trevligt, det blev mycket skratt och trevligheter.

idag är de söndag = ledig dag. jag ska iaf plugga lite så jag blir av med dem tråkiga kapitlen i boken. sen ska jag bege mig hem till henrik. söndagsmiddag och mys!
en ny vecka väntar. de blir skola. träning. massa annat skoj och på trosdag kl14 rullar mitt tåg ned mot halmstad. det kommer bli ett grymt slut på veckan och en kalas helg, med göteborg, lumparpolare, lv6, middag på mässen, militäriskträning, skratt och andra trevligheter!
/E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0