.:depp

just nu känns allt bara bläää.. kollar på högen med alla skolböcker, ser min trasiga kamera, det är stökigt i mitt rum och tvätten måste hängas. de känns blääää. det tar emot att sätta sig med pluggandet idag!
ringde nyss kenny. känns lite bättre hon ska följa mig som moraliskt stöd då jag ska lämna in kamerna, de är lite stake i henne så det ska nog gå bra, det kommer lösa sig så länge jag inte behöver köpa en helt ny kamera är jag nöjd.
hoppas hoppas hoppas denna dag kommer sluta bra iaf, får träffa min henrik, som jag längtar!
/ en bitter E.

Kommentarer
Postat av: Kenny

Du snuppan det ordnar sig med kameran.. Det är bättreden blir lagad än att den ligger och skräpar för 2000 spänn i lådan :) Vi hade ju myskväll igår i af puss påre grogster

2010-10-06 @ 21:17:52
URL: http://mfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0