.:grymt men ändå åt skogen...

helgen har varit riktigt riktigt bra förutom att min kamera gått sönder... är riktigt irriterad, sur och bitter som tuusan över det, hoppas verkligen på att det går på garantin. annars får jag se till att betala helt enkelt!
men men ska lämna in den och hoppas på att det går att återställa!

slutade i skolan redan i torsdags så då började min helg. riktigt härligt med lång helg.
på fredagen träffade jag sandy en sväng, åt lunch och hon bjöd på riktigt gott, holländsk fika. yammie.
en sväng ned på staden och införskaffade mig ett par svart jeans, den var efterlängtade, men nu har jag dem!
efter det for jag med henrik och marcus och handlade sen hem till henrik för iordningställande av kräftmys.
dukade och gjorde det trevligt i smedjan, mysigt bidde det och jag har nog aldrig ätit så många kräftor som jag gjorde denna kväll, gott var det! fick ju äran till att jobba på lördag också så kvällen blev inte så sen.
lördagen var till att jobba på dagen. efter jobbet var de raka vägen till carolina för att göra sig klar för feeeest. alla flickor kom först hem till carolina, hel mysigt. efter det så gick vi över till grannen, till bella där det väntades sexparty. hahaha roligt var det! tror att alla tjejer där tillsammans handlade för ca 10.000kr, inte dåligt!
efter sexpartyt där även min kamera går sönder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
beger vi oss mot mobergs.. men längre än så kom jag inte. alla brudar utom carran frida och kenny drog hem, tråkigt men de hade sina orsaker. jag fick för mig att jag skulle hem till henrik och så blev det, vad gör man inte för att få träffa sin kärlek.
så hela den kvällen var grym om man bortser från kameran :(

söndagen var de bakis dag. efter att jag vaknat upp och rullat hem till carolina och kennys bullbak (mummsiga bullar) så hämtade frida upp mig för 1års kalas i kungsängen hos familjen johansson/krantz. gott med fika och helmysigt. sötare unge får man leta efter. efter kalaset rullade jag och frida mot västerås. var lite emot det först. men tack frida för att vi ändå åkte. hade en grym kväll. tror jag stod två låtar sen var de dans resten. ojojoj zlips var gryma på scen och mina danser var hejdundrans roliga, var väl en som var sisådär men annars var de kalas!

nu är det måndag igen och en ny vecka med nya utmaningar väntar.
massor som ska göras, idag ska jag lämna in min kamera och ber till gudarna att det går på garantin (kan ju vara så att jag våldade lite med den?!) ska fixa lite hemma, försöka plugga en del och sen bege mig in hem till henrik. myskväll med mat och kanske en bulle för det är ju faktiskt kanelbullensdag, så bara för det så ska jag äta en vaniljbulle. hahaha

innan kameran gick sönder blev det några bilder....
















Sista bilden innan kameran rasade :(
tur jag har en systemkamera också!








De var min helg i någonform av bildbomb :D
nej dags att göra någon nytta, hänga tvätten och plugga lite kanske!
/E.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men snyyygga brudar, mina tjejer det.. som jag saknar så otroligt mycket!! <3

2010-10-04 @ 17:25:22
URL: http://dajjjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0