.:hillbilly häggan

hittade en gamalt block sen lumpen med massa minnesvärda och roliga noteringar. haha att jag kallades för "hillbilly Häggan" av ett befäl dels för att jag körde lastbil och var tjej men också för att jag var så grym när jag körde. hahah låter ego. men han sa typ de en gång han tyckte jag var så duktig, riktigt imponerad. kul att höra! saknar att köra lastbil. och hela lumpen, plutonen och allt!!!!

nåja.. idag har jag varit i skolan, tränat (gott att träna igen efter mitt snoriga uppehåll) så tillbaka på banan igen. sen var det hem och mysa med tina, good mat och en ny säsong av bonde söer fru. mysigt värre.

nu är det dags att hoppa ned i sängen. imorn är det en ny dag med spännande saker som sker.
ska till solna, hem träna, till fam brand och sen till rimbo marknad för marknadsmys och sen hem till min kärlek. som jag längtar det kommer bli en BRA dag imorn, det vet jag! för mamma och pappa kommer hem också, men får inte träffa dem först på fredag då.
God natt/E.

Kommentarer
Postat av: Anonym

på fredag kommer jag hem, MÅSTE træffa dig i helgen <3

2010-10-07 @ 11:48:57
URL: http://dajjjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0