.:snööööö

jajjemensan imorse när mamma kom in och skulle säga hejdå. sa hon "de är full vinter ute" jag reste mig upp och kollade ut. jaa massssssor med snö, fick den känslan som när man var liten när mamma kom in och när första snön kommit sa hon "de snöar" och jag blev alltid så glad, en sådan känsla. härligt. jag gillar snö, fast tycker nog om sommaren lite mer. men de är mys. tjuvlyssnade på julmusik här om dagen, de är så mysigt. längtar tills julen och allt julpynt. alla mysiga tider med juleljus och stjärnor, gran och allt. mysiga tider.

jaa egentligen ska jag ju plugga nu. men kände för en liten paus. ska läsa vidare. är en del som ska in i pallet.
och en uppgift som ska göras. den är lite svår. så pappsen får hjälpa mig. de är bra att plugga ämnen som mamma och pappa är insatta i. då får man bra hjälp :D proffs hjälp är alltid bra.

senare idag ska jag träffa kenny och carran är hemma också myyys. de blir hockey derby idag. rimbo - norrtälje, håll i hatten nu är det match. och norrtälje kommer krossa rimbo. jag vill och hoppas det men har en magkänsla som säger att rimbo kommer vinna. så blir jag arg. dålig förlorare som man är.. sen ska vi väl se lite på idol hoppas jag. minnah är ju back igen. underbart!

nej åter till pluggandet.
bjukkar på detta föst. kenny och jag åker skidor i sälen. hon ser inte gropen. åker rätt ned i den. skidorna fastnad och hon flyger all vägens väg.. hahaha faaan vad kul de var. speciellt att se de bakifrån.





hittade en bild på mig när jag var mörkhårig med. haha

/E.

Kommentarer
Postat av: Kenny

Ohhhhooohoo SHIT Majbritt!!! det var inte igår de bilderna togs.. hahhaa stört kul, haha stupade rejält

2010-10-23 @ 16:52:54
URL: http://mfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0